maanantai 16. huhtikuuta 2012

Facebook

Pari sanaa kaikkien rakastamasta Facebookista..

TEHKÄÄ sinne tili, ellei teillä ole vielä. Ei ole pakko rekisteröityä edes omalla nimellä. Siellä on tavaran ja tarjouksien haalijoille onnenpäivät. Kaikilta suurilta kansainvälisiltä ja paikallisilta yrityksiltäkin löytyy Facebook-sivut, ainakin jonkinlaiset. Isolla firmalla tietysti on myös varaa mainostaa lärvikirjassa kampanjoiden avuilla. Viime vuonna esimerkiksi Mc Donalds Suomi jakoin 5000 ilmaista Big Mac-ateriaa. Itse sain lahjakortteja viisi kipaletta. Ihan onnistunut mainoskampanja muuten, kyseinen sivu on 80. suurimman suomalaisen facebook-sivun joukossa 88 000:lla tykkääjällään.

Voihan sinne tehdä erikseen oman tilin lisäksi tollasen tunnarin, jolla tykkää jokaikisestä firmasta ja osallistuu arvontoihin. Ei ois välttämättä huono idea.

ja sitten se tämän postauksen ilmaisosuus:

Tykätkää Shell HelmiSimpukka -ketjun FB-sivusta ja tarjotkaa Ilmaiset munkkikahvit-sovelluksella kaveeillenne munkkikahvikoodi ja pyytäkää heitä tekemään samoin. 93 000 tarjousta jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti